Jee Dhoonta Hai Phir Wahi Fursat Ke Raat Din: Urdu Ghazal by Mirza Ghalib
جی ڈھونڈتا ہے پھر وہی فرصت کے رات دن , بیٹھے رہیں تصورِ جاناں کیے ہوئے مرزا اسد اللہ خان غالب ‘Jee Dhoonta Hai Phir...
جی ڈھونڈتا ہے پھر وہی فرصت کے رات دن , بیٹھے رہیں تصورِ جاناں کیے ہوئے مرزا اسد اللہ خان غالب ‘Jee Dhoonta Hai Phir...
کمال ِ غالب – نادیہ عنبر لودھی کے قلم سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مرزاغالب کا نام کسی تعارف کا محتاج نہیں ہے ۔ اردو ادب میں غالبکی شاعری ہمیشہ تروتازہ ہی رہے گی ۔ ۔ غالب نے لفظوں سے کھیل کر تخیلاتی تصویریں بنائی ۔غالب نےخالص اردو لغت کا سہارا لیا۔ غالب کی شخصیت اور فن کثیر الجہتیہے۔ان کی انفرادیت اور عظمت اتنے پہلوؤں میں جلوہ گر ہوئی ہےکہ اس کا احاطہ کسی انسان کے بس کی بات نہیں ۔ غالب نے اپنی فنی زندگی کا آغاز فارسی شعر گوئی سے کیا ۔ کلام کےتین حصے فارسی اور ایک حصہ اردو شاعری پر مبنی ہے۔میرزا نےفارسی شاعر بیدل کو تقلید کے لئے چنا ۔ —— “طرز بیدل میں ریختہ لکھنا .. اسد اللہ خاں قیامت ہے“ ————————— پھر غالب نے شاعری کے دوسرے دور میں قدم رکھا ۔ یہاں اردو شعرکہتے ہوۓ فارسی کے الفاظ اردو شاعری کی دلکشی میں اضافہکرتے دکھائی دیتے ہیں ۔ نازک خیالی بدستور موجود ہے۔مگر اسکے ساتھ ساتھ عقلیت ، معنویت، اور جذبہ کی شدت سر چڑ ھ کربولتی ہے۔ غالب یہاں تنگناۓ غزل کو وسعت بخشتے نظر آتے ہیں ۔یہاں وہ کبھی تصوف میں پناہ ڈھونڈ تے ہیں ۔ تو کبھی مذہب میں امانتلاش کر تے ہیں ۔ کبھی یاسیت کے گہرے سمندر میں گرتے گرتے بچنے کے لئے ہاتھپاؤں مارتے ہیں ۔ اور کبھی خوابوں ہی خوابوں میں آرزوؤں کی جنتتلاش کرتے ہیں ۔ اس دور کی انفرادیت غالب کی بے چینی ہے ۔ وہآسمان کی تلاش میں ضرور نکلے لیکن زمین نے انہیں خود سے جدانہ کیا ۔ انہوں نے ولی بنا چاہا لیکن دنیا تمام تر رنگینوں کے ساتھدامن گیر رہی – ———- “یہ مسا ئل تصوف یہ ترا بیان غالب … تجھے ہم ولی سمجھتے جو نہ با دہ خوار ہو تا“ —– محبت کاروائتیی مضمون جب غالب کے قلم سے چھوتا ہے تو ایکایسے شخص کی محبت بن جاتا ہے جو خوددار بھی ہے انا پرست بھی ۔ وہ افلاطونی محبت کا قائل نہیں ۔ —————— “کہوں کس سے میں کہ کیا ہے شب ۔ غم بری بلا ہے .....
By Critics of Urdu, Diwan-e-Ghalib remains the best collection of Urdu verse from classical Urdu era, in which Rekhta flourished. Like Mir Taqi Mir, Ghalib was...
Mirza Ghalib is considered as the most influential of classic Urdu poets. Although Kalam of Iqbal and Faiz remains fresh and contemprory, most of...
Naqsh Faryaadi Hai Kis Ki Shokhi-e-Tehreer Ka Kaghazi Hai Pairahan her Paikar-e-Tasveer Ka Against whose embellished writing are my such words of lament Constructed of...
Ahmad Faraz is a peoples’ poet. He speaks in the metaphors of prophecy and vision that transcends rhetoric and narrow nationalism. He is truly an...